Sarruma
Een gloednieuwe metalband die nog geen half jaar bij elkaar zijn. Ze spelen nummers van Metallica, Megadeth en andere bands…
Vijf mensen die voor de lol bij elkaar zijn gekomen om muziek te maken. Gewoon voor de gezelligheid. En dat stralen ze ook echt uit op het podium. Met leuke liedjes met een hoog meezinggehalte en af een toe een geinige gimmic. Ze staan wat later op de avond deze keer, zodat iedereen al een beetje warmgedraaid is!